منتديات كوكا
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
Awesome Orange 
Sharp Pointer

عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
b7lm b2lb y7bny

b7lm b2lb y7bny

عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس Empty
مُساهمةموضوع: عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس   عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 11:53 am

السلام عليكم
انا دخلت المنتدى ده بكل احترام وعمرى مفكرت اغلطت فى حد انا فى يوم من الايام حصلى مشكلة فى البيت عندى وكوكااااا عارفة وماما نونا ومعظم الناس عارفين وبدخل الروم عادى بس مش بعرف اتكلم علشان الى حصلى علشان كدة انا اتحرجت جدا لما الناس ادتنى ادمن ومش بعمل بيه قولت اغير النيم وادخل فدخلت بنيم اوبااااااا ونيم انا بابا يلا المهم الى حصل ان يوسف بيقول تذكرة كاس العالم بكام رديت قولت برغيف عيش رد عليا وقالى انت مش محترم كوكا عملتلة بان بعد كدة ماما نونا بتقولى انت قولتلة برغيف عيش فزعل قولتها وانا بهزر معاه كوكا راحت طالعة مايك وقالت انى زبالة وهنا ناس محترمة علشان كدة انا عايز اعرفها انى ابن ناس ومحترم جدا ومش بشكر فى نفسى لو واحد تانى مكنش اخد الكلمة علية انما الكلمة كانت لناس بتحس وانا بحس برد عليها راحت مديانى انا كمان بان
السبب؟؟لية عملت كدة؟؟مش عارف
على العموم انا مش زعلان ودة رومها وهى حرة فيه بس الى مش حرة فيه انها تتسرع فى حكمها على الناس
انا سعيد جدا بمعرفتكم ولو حد زعلان منى انا اسف
تحياتى لصاحبة الروم واصحاب الروم واعضاء الروم الناس المحترمة بس الناس الى بتعرف تقدر الناس الناس الى بتعرف تتعامل مع الناس
للاسف انا لو بنت مكنتش اخدت بان على العموم سعيد جدا جدا بمعرفتكم
عايز اوجه كلمة لكوكا عاملى الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس
متشكرين جدا
mido1
المدير العام
mido1

مُساهمةموضوع: رد: عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس   عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس I_icon_minitimeالجمعة أبريل 30, 2010 2:57 pm

ايه يا صحبى متزعلش دول كمان معزرين لن مكنوش يعرفو ان انته بتهزر معاهم وده عادى

على العموم حصل خير وياريت متزعلش وانا بتسفلك بنيبه عنهم

عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس Icon_lol عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس Icon_lol عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس Icon_lol عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس Icon_lol
https://kookaaa.yoo7.com
Night_Stoker

Night_Stoker

مُساهمةموضوع: رد: عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس   عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس I_icon_minitimeالأربعاء مايو 12, 2010 2:49 am

يا انا بحلم بيك انا كنت موجود ساعت لما اخدت بان بس انت لما كنت بنيم اوباااا كان اسلوبك فى الكلام مع الناس والادامن الكنترول ماكنتش حلوة وكانت تستفز الناس الى على المايك علشان كدة كوكا ادتك بان بس وكمان لان ممنوع الاندر كفر فى الروم وكوكاا لو مكنتش عملت كدة كان كل واحد دخل باندر كفر ورخم على الناس وبقت الروم بايظة على الاخر بس يارب تكون مزعلتش من كلامى وكمان ولد زى بنت عند كوكا وكتير كوكا حطت بنات بان فى الروم بس

Crying or Very sad Crying or Very sad

عامل الناس على انهم كويسين حتى يظهر العكس
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» (بنات الناس مش لعبه)